پرسانپرسان، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دختر نازمون پرسان

تولد مامانی

1393/3/26 16:54
نویسنده :
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سحر جونم .من الان کنار مامانی نشستم تا عکسم رو تو وبلاگم بگذاره ولی باز هم این خواهر کوچولوی شیطون بیدار شده و نمیذاره مامانی کارش رو انجام بده. چند روز بیش تولد مامانی بود .من و بابا رفتیم  واسش کیک و هدیه خریدیم .مامان خوشحال شد ولی نمیدونم چرا از پرنیکا هم تشکر کرد. من هم عصبانی شدم و حرف دلم رو زدم که پرنیکا هیچی نخریده.بعدا که مامی جونم واقعیت رو قبول کرد از زیر شام خوردن در رفتم ویک تکه کیک خوردم ولی اجازهی خوردن کیک رو به مامان و بابا ندادم اخه شمع یادمون رفته بود بخریم .فرداش شمعها رو روی کیک گذاشتم و یک تولد باحا ل واسه خودم گرفتم .خیلی حال داد .....مامان و بابا هم که خوشحالی من رو دیدن تصمیم گرفتند که هر ماه یه کیک بخرند ومن ماهانه تولد بگیرم.

                                                          تولد مامانی

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

sahar
26 خرداد 93 17:06
سلام عزییییییز دلم. تولد مامانی هم مبارک باشه ایشالا همیشه با خواهر شیطونت و مامان و بابای گلت شاد باشی دووووووووووووست دارم
sahar
26 خرداد 93 17:13
پرسان جووونم کار خوبی کردی حرف دلت رو زدی
razi
30 خرداد 93 14:43
Like...